Wednesday, September 30, 2009

SUCCESS FOR ME KEJAYAAN UNTUK DAKU


Let others lead small lives, but not me
Biarlah orang lain hidup cukup makan, tapi bukan aku

Let others argue over small matters, but not me
Biarlah orang lain bergaduhan perkara remeh temeh, tapi bukan aku

Let others cry over small hurts, but not me
Biarlah orang lain menangis susah sikit-sikit, tapi bukan aku

Let others leave their future in other people's hands, but not me
Biarlah orang lain menyerahkan nasib mereka bulat-bulat di tangan orang lain, tapi bukan aku

For I know
Kerna aku tahu

That I was born a perfect 10
Bahawa aku dilahirkan genap 10 per 10

That I was born to succeed
Kerana aku dilahirkan untuk berjaya

That success is my birthtright
Bahawa kelahiran itu hak kelahiranku

That if it is to be, it is up to me
Bahawa untuk sesuatu berlaku itu, terpulang pada aku

Now I demand my birthright
Kini aku tuntut hak kelahiran ku

I will do my best, Allah will do the rest
Aku buat sedaya upayaku, Allah yang akan menentukannya.

Profesor Dato' Dr Syeikh Omar Abdul Rahman
SOAR Consultings Sdn Bhd
drsoar@consultings.com
sumber (http://kashkozz.blogspot.com/)

No comments: